Een vrolijke noot

Men sluit ons uit
maar men mocht wensen
dat ik mijn kruit
verschoot op and’re mensen

Een blaatje daar
een blaatje hier
een journalist heeft weliswaar
een krantje van papier

maar op ons onvolprezen
internet kan men
de mooiste dingen lezen
alsook de vruchten van mijn pen

in tegenstelling tot een krant
kan men hier vrolijk wezen
hier geen schrijfsels van een brand
maar kunst, muziek, theater lezen

als ik genoeg heb van verdriet
en mijn humeur een steuntje zocht
lees ik de krant eenvoudig niet
maar wat men alom heeft geblogt.

Dit bericht werd geplaatst in algemeen, Uncategorized, VK-bloggers. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

