Gedachten of spinsels

Het voorjaar komt er weer aan.
Dat is de tijd om op een terras te gaan zitten. Wat is daar nu zo leuk aan?
Ten eerste dat je blijkbaar niet hoeft te werken. Ik neem aan dat er weinig mensen zijn die hun werk op een terras kunnen uitvoeren.
Je kunt dus vrolijk en vrij om je heen kijken. En wat is er nu leuker dan mensen kijken.
Stel je eens voor dat je regisseur bent. Je gaat tzt een griezelfilm maken.
Dan is dit de gelegenheid om de spelers uit te zoeken en te bedenken welke rol ze krijgen.
Dan wordt het kijken veel interessanter. De rollen toebedelen is ook een aangename bezigheid.
Probeer het eens en geniet ervan.

Dit bericht werd geplaatst in algemeen, Uncategorized, VK-bloggers. Bookmark de permalink .

13 reacties op Gedachten of spinsels

  1. Doet me denken aan de tijd dat ik s’zomers met zoon in een carravan zat. Ik sloeg de tijd stuk met StephenKingetjes, en op kliffhangermomenten kwam er dan een braaf gezin langslopen, waarna ik ze nakeek met een ja-ja-gevoel. Het maakte camperen spannend.

  2. Aad Verbaast zegt:

    Helemaal eens. Als het effe kan. Ik heb mijn header er zelfs op verkozen!
    Persoonlijk record ‘terraszitten’: 14 uur in één dag, zelfde terras. Zou dat een plekje in het Guinnes Book of World Records kunnen krijgen 😉

  3. blutch1 zegt:

    Tjongetjonge, 14 uur, en je hoefde tussendoor niet even……………………?

  4. Aad Verbaast zegt:

    Natuurlijk. Kon daar zelfs 😉

  5. Fontein, moet voor het Americain zijn geweest

  6. Wat een heerlijk speelse gedachte, Blutch.
    Doet me denken aan het plezier dat ik beleef bij het verzinnen van verhalen, het creëren van personages en het bedenken van passende namen.
    Voel je je thuis op wordpress en nog een vraagje: hoe zet jij die vk-bloggers hiernaast in een widget?

  7. blutch1 zegt:

    @ Ingrid
    Ik voel me best op wordpress. Ik ben ook blij dat er een aantal mensen niet zijn.

    Ik pak hun url en zet die in een nieuwe link(2e vak). De naam type ik zelf in het bovenste vak. Daarna vink ik aan in welke categorie dit geheel moet verschijnen.

    • Dank je zeer, blutch, met de tips van barbara erbij moet hte lukken. Maar nu eerst snel verdere met hte opslaan van mijn VK-berichten want:

      Ook ik ontdekte zo-even dat je, om bij VK in te loggen, moet instemmen met een bericht van de moderator over overname. Er wordt ons dus geen keuze gelaten.
      Ik sta met mijn kop tegen de muur omdat ik nu eigenijk niet meer wil inloggen. Maar om ergens te reageren moet ik inloggen. En om mijn blog straks te verwijderen moet ik inloggen (= dus instemmen met het bewuste bericht).

      Ik ga nu nog sneller verder met het archiveren van mijn archief en zodra dat klaar is MOET IK WEL INLOGGEN om de stekker er als de sodebliksem uit te trekken.

      Hoe is het mogelijk dat de reactie dit zomaar kan doen?
      Ik roep eenieder op om niet meer via VK-blog te publiceren maar via de uitwijkplekken te communiceren.

  8. svara zegt:

    goh Blutch
    die regisseur zijn op dat terras dat lukt wel
    maar een griezelfilm
    liever niet want dan hoor ik het lentegekwetter niet omdat ik dan mijn oren dicht heb.
    die visser hiernaast vind ik geweldig!
    en misschien kom ik nog een keer in de leer bij je hoe ik van die mooie muziekfragmenten kan plaatsen.
    (als dat mag)

    ik mis je huisgenote trouwens, wil je haar groeten!

Geef een reactie

