Al acht lijken gevonden op stranden bij New York

Op stranden bij New York zijn gisteren opnieuw drie lijken aangetroffen. Sinds december zijn er al acht dode lichamen gevonden. De politie houdt er rekening mee dat een seriemoordenaar in het gebied actief is, aldus een politiechef dinsdag tegen de nieuwszender CNN.

Eerst vogels, toen vissen, daarna dolfijnen en nu mensen.
Ik ben benieuwd naar een volgend bericht.

Dit bericht werd geplaatst in algemeen, Uncategorized, VK-bloggers. Bookmark de permalink .

12 reacties op Al acht lijken gevonden op stranden bij New York

  1. kuifje simon zegt:

    Dag vogels, dag vissen …
    Ik verdenk PIPO als dader

  2. fulpsvalstar zegt:

    Pipo…….zou kunnen als er vervolgens engelen gevonden worden (of duivels natuurlijk).

  3. Johan zegt:

    De marsmannen zijn onder ons. Kan niet anders.

    • blutch1 zegt:

      Waarom krijgen de marsmannetjes weer de schuld.? Zo te zien zijn we zelf heel goed in staat om zelf alle onheil te veroorzaken. Die marsmannetjes kunnen nog wat van ons leren.

  4. We zijn een virus die de gastheer dood. Eigen schuld dikke bult.

  5. Zeker weten dat Bopske daar niet was, anders..

  6. Geen idee waarom. Ik dacht ineens wat is het lang geleden dat ik Blutch zag ergens.
    En stuit ik op dit blog van 12 dagen oud. Hetgeen me eerder nog onrustiger maakt.

  7. blutch1 zegt:

    Simen, ik leef nog. Ik hou me wat meer bezig met de financiele situatie in Europa. Niet zo geschikt om hier daarover te bloggen anders werd je nog veel ongeruster.

  8. s Limerick zegt:

    tja, dit LIJKt inderdaad het werk van een seriemoordenaar.

Geef een reactie

